Fias liv det senaste dygnet

Nu är jag hemma efter roliga äventyr i Göteborg. Det var riktigt roligt att komma dit må jag säga! Göteborg är en sjukt mysig stad med alla spårvagnar och gamla hus. Å så finns det så många roliga, mysiga och annorlunda butiker. För att inte tala om caféerna som finns runt vart och vartannat hörn längs stadens gator. Mysfaktor hög må jag säga!

När vi vaknade idag visade uret halv elva. Det betydde att jag hade en halvtimme på mig att packa, duscha käka och fixa allt innan jag skulle träffa Jonas - inne i stan. Det var ganska kört. Så det blev inget av det.... TYVÄRR! Jättetråkigt verkligen :(

För en gångs skull var ett av SJs tåg i tid. Dock var det knökfullt på tåget, så jag fick stå upp till Varberg. Fysikboken åkte fram och jag läste om energi. Det är det inte alla som har gjort, stått på ett tåg och läst fysik... Ska upp på meritlistan!

Ikväll blir det kanske idol eller, det mer troliga, hopkrupen i sängen framför en bra film.

>>Skratt är vackert. Du är vacker. Vackrast är du när du skrattar<<

Kommentera!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0