Kortslukande i Götet

Ja, då sitter jag i ett kök i Göteborg! Tåget var väldigt försenat, men fram kom jag. J mötte mig på stationen och vi gick och käkade mumsig ciabatta. Juste, och en macka till som J tog av misstag. Förhoppningsvis så fick stackaren som J tog mackan av (misstag!!) en smörgås till slut.

Vi gick förbi en bankomat och jag skulle ta ut pengar. Men mitt kort ploppade ut och på skärmen stod det "kortet behållet". Trots att jag hade fått mitt kort, dock inga pengar. Jaja, vi gick till en annan bankomat och efter att jag hade slgit in RÄTT kod så slukade bankomaten mitt kort?! Jag rusade in på Nordea och fick kölapp nummer 333, lyckotal! Ja, tanten i kassan kunde verkligen inte förstå vad som hade hänt, hon såg nästan mer nervös ut än mig. Och min puls låg långt över normalt. Jag fick inget nytt kort, det kommer med posten. Tack och lov fick jag ut pengar i alla fall.

Nu ska vi ta spårvagnen till stan och titta på ett fackeltåg till minne av Göteborgsbranden som har tio år idag.


Kommentera!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0