En kille i ljusa jeans är som ett negativt rotuttryck

....det går inte ihop. Näe, jag tycker inte att det är så jättesnyggt. Visst, en het sommardag på en het solbränd kille så kan det funka. Men inte i oktober. Såg en riktigt snygg kille idag, med snygga kläder och allt, men så hade han ljusta jeans som bara totalkvaddade hans outfit. När, bu för ljusa jeans!

Var nere på Hälsan och fick mig mit endorfinrus! M la upp ett träningsprogramm till mig, så nu ska jag bli biff=) Jag frågade än en gång om jag fick gå i högklackat med tanke på foten. Trodde som vanligt att det skulle bli ett "nja, vänta någon vecka till". Frågan ställs, väntan på svar. Glädjesmurfarna dansade rumba inuti mig, för imorgon kan jag gå i klackar igen! Jaaaaa, som jag har längtat. En liten hållhake bara, jag måste ha med ett par ordentliga skor som M uttryckte det. Så, imorgon kommer ett klick-klackande höras från mig och ett par ordentliga skor kommer ligga i handväskan.

Nu ska jag hoppa in i duschen och peela och fila. Efter det väntar några ekvationssystem på att bli lösta.

>>mat får dig att bli tjock, kläder får dig att känna dig tjock, men ett par skor passar alltid<<

Kommentera!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0