Svett i snygga skor

Fysik/kemiprov + Fia = osant. Nu var det sagt.

Nu när jag bara har lite historia att plugga, så kan jag surfa lite på nätet. Och idag var jag inne på Aftonbladet.se och hittade en tävling där de lottar ut Reebok-skor. Klart som korvspad att jag skrev ner mina tio bästa träningstips för att försöka komma över ett par skor, så bra som de verkar. Så nu tycker jag att du håller tummarna för mig så jag kan vinna de där fantastiska och revolutionerande skorna!

SOS Gute står på schemat i kväll. Det är inte helt fel att spana in svettiga brandmän en vanlig torsdagskväll. Dessutom vill ju jag kanske bli en sådan en dag. Jag kommer dock skilja mig från mängden. För jag kommer inte vara snyggt svettig, utan ha stora lökar kroppen över. Och jag kommer dregla över mina svettiga kollegor, men de lär inte göra samma sak över mig och mina lökar (om jag inte vinner Reebok-skorna det vill säga, för då kommer jag ju komma i form på ett kick;)). Men whatever, kul kommer det bli i alla fall!!

Nu ska jag läsa om hur det var att svettas i fabriker under 1700-talets industriella revolution.



Kommentera!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0